02 Mart 2010

Tembellik bitsin

Uzuuuuuunca bir tembellikten sonra tekrar merhaba,
sanırım bazen birşeyleri yapmak için ne kadar istek duysakta o enerjiyi bulamıyoruz, işte öyle bir zamandan geçtikten sonra tekrar yazma istediği duydum.
Daha öncede demiştim çok acemilik çekiyorum bu yazma işinde aslında web tasarımı eğitimi almıştım uzun bir süre önce ve o zaman oluşturmuştum bu blogu ama üzerinden zaman geçti ve o heyecanı kaybetmiştim tekrar başlamam gerektiği konusunda kendime epeyce baskı yaptıktan sonra bu isteği duydum umarım tekrar kaybetmem :)

Hayatın ne kadar hızlı geçtiğini insan büyüdükçe anlıyor, büyümek diyorum çünkü kaç yaşında olursak olalım büyümeye devam ediyoruz fiziksel, zihinsel, ruhsal...
Hep söylüyorum anne olmak çok zormuş, bir çocuğu yetiştirmek ve doğru insan olması konusunda eğitmek inanın çok zahmetli, bebeklik dönemleri çok daha kolay ve rahat büyüdüklerinde ise onlar için yapmanız gerekenler listeside büyüyor. Ne kadar zahmetli olsada sevgilerinin önüne hiçbirşey geçemiyor öyle değil mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...