24 Mart 2010

İyi ki Doğdun Defne'm


Yaşamımın tek kelimelik anlamı BEBEĞİM.....
İyi ki doğdun iyi ki varsın...

Anneliğin ne demek olduğunu gerçekten anne olunca anlıyormuş insan, söylerlerdi ama o zaman anlayamazdım. İnsan hayatında olamayacağı kadar fedakar, sabırlı, anlayışlı, bilgili, güçlü oluyor.
İnsanın karşılıksız sevebileceği tek varlık yavrusudur herhalde ve bu sevgi her geçen gün bir çığ gibi büyüyor sanırım. Onlarla yeniden var oluyoruz, yeniden öğreniyoruz, dünyayı yeniden keşfediyoruz.
Defnemin yaptığı herşey mucize, olağanüstü geliyor bana, herkesin yavrusu kendine öyledir tabi. Çok hoş bir söz var "Dünyada bir tane güzel çocuk vardır ve bütün anneler O'na sahiptir" ne kadar doğru değil mi?
Ama bu yeni dönem çocukları gerçekten muhteşemler çok zekiler. Her sözleri hayranlık uyandırıyor insana, yaşamımıza renk katıyorlar her nefesleriyle. Hiç büyümeyecek onlar bizim gözümüzde hep bebeklerimiz olarak kalacaklar kaç yaşında olurlarsa olsunlar...

Bebeğim, senin gibi bir çocuğa sahip olduğum için çok şanslıyım, Allaha binlerce kez teşekkür ediyorum seni bana verdiği için, seni çok seviyorum Defne'm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...