06 Mart 2012

Yaz gelsin



Önce bahar gelsin, sonra da yaz bu kış uzun sürdü. Kat kat giyinmekten, soğuk havadan, kapalı ayakkabılardan çooook sıkıldım. Baharda yağmurdan,yazın sıcaktan bunalıp söylenmeyeceğim, uzun uzun yürüyüşler yapıp, açık havada oturup kahve içeceğim,defneyle parkta koşturacağım, deniz kabukları toplayacağım, şezlonga uzanıp gözlerimi kapatıp denizin sesini dinleyeceğim, yeni lezzetler tatmak için değişik yerlere gideceğim, renk renk oje süreceğim, buzlu taze naneli limonata içeceğim, miniğimle çok çok gezip, bol bol güleceğim.... bu liste uzar gider bana kalırsa

Kendime not : yazın sıcaktan bunalıp söylenmeyeceğim, bol bol karadutlu dondurma yiyeceğim, ewet itiraf ediyorum yazı çok özledim!

Defne'ye not : toplanan bütün deniz kabuklarını eve götüremeyiz çantaya koymaya çabalama, bende oje sürmek istiyorum diyip koltukları batırma, dondurmadan sonra su içilecek bunu da unutma! öperim miniğim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...