15 Mart 2012

Van Gogh Alive



 Eğer İstanbul'da yaşıyorsanız ve unutulmayacak bir sergi deneyimi yaşamak isterseniz kaçırmayın derim. Abdi İbrahim ilaç firması 100. kuruluş yıldönümü sebebiyle digital sergi anlayışına da imzasını atmış. Singapurdaki dünya prömiyerinin ardından ilk kez İstanbulda sergileniyor. Van Gogh Alive kesinlikle görülmeli ben görseller, müzikler arasında kendimden geçmeye hazır olsamda Defy bana sorduğu sorularla bu zevki yaşatmadı ama ben bir kez daha gidip izlemeyi düşünüyorum. Onun şaşkın bakışları, hayranlığı ve aldığı keyifi görmek bana yetti zaten. Fotoğraflar çok iyi değil ama fikir verir diye düşünüyorum ama orada bu fotoğraflardan çok daha fazlası etkileyici bir ortam var, şimdiden iyi seyirler...









en sevdiğim tablolarından ''yıldızlı gece''

2 yorum:

  1. Teyzecim bu yorumu sana Amsterdam'dan yaziyorum, insallah birgun beraber burdaki Van Gogh muzesine gideriz, Optum hepinizi Fusun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin ve Defneninde sanata ne kadar düşkün olabileceğinizi tahmin ediyorum,tüm müzeleri gecicez bebeğim

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...