27 Şubat 2012

Kaprislisin Sevgilim

Bu hafta sonu Defy için yoğundu, cumartesi benimle ve pazar günüde Tuğba teyzesi ve kuzeniyle tiyatro izledi, güneşli ve ılık havanın tadını çıkardı, denize taş attı, koştu, zıpladı, güldü, ağladı... Bir o kadar da kapris doluydu, neden biz onları mutlu etmek için çabalarken mutsuz olmak için sebep bulurlar oysa biz yetişkinler mutlu olmak için sebep ararken!

Defy'e not: Bebeğim küçük şeylerin her zaman seni mutlu etmesini diliyorum. Anneni kaprislerle yorma, ben yüzünde küçücük bir tebessüm görmek için herşeyi yapabilirim.
Seni seviyorum prensesim
küçük bir not daha: umarım bir sonraki sene doğum günümde beni bu kadar yormazsın!

  
 Bu da Defy'nin pazar kahvaltısı, eğlenceli bir güne başlamak için ilk adım

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...