03 Şubat 2011

Ben büyüdüm Anne....

Karnın acıktı mı ?
Hayır Annnneeeee

Aradan bilmem kaç dakika geçti...

Mutfakta yemek yaparken , dolaptan tabağını almak için beni öylece ittirip kendine bişiler hazırlamaya kalkan makroorganizma, buzdolabından sütü de çıkarıp, çikolatalı topları tapağa doldurdu üzerine süt tabi birazda yerlere... Buzdolabına sütü koyarken birazda benim zeytinimden yiyeyim diyip zeytin kabını çıkarttı 1 den 5 kadar sayarak zeytinleride mideye indirdi, cornflakesler de mideye yol aldıktan sonra üzerine mandalina yiyip değişik bir menüyle beni şaşkınlığa uğrattı.

Asıl şaşkınlığım, onun için hazırladığım, bebekliğinden beri çok sevdiği canımmm yoğurt çorbası dururken bu karmaşık menüyü yemiş olması mı ve tüm bunları seçip ben büyüdüm kendi başıma hazırlarım diyip, dilimin ucundaki onca kelimeyi yutturmuş olması mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...